tisdag 19 mars 2013

Snön viner över hustaken

Tittar ut över Stockholm, nu snöar det igen, stora fina flingor. Om det inte vore mitten av mars skulle jag få julstämning. Var är våren?

Den lilla gullungen var mycket gnällig i morse, finns risk att han håller på att bli sjuk. Den stora gullungen ringde mig imorse, hon är sjuk och hemma från skolan. Jag misstänker VAB imorgon...

Har beställt konståkningskläder till stora gullungen, hoppas hon gillar dem, de var ju inte billiga :-) Hon ska träna varje dag under påsklovet, hoppas verkligen att det går bra så att hon kommer över hur ledsen hon var efter senaste träningen.

Ska träffa en gammal kompis på lunchen, det ska bli kul. Det är på luncherna som jag träffar folk och tränar. Men det är bra med ett avbrott mitt på dagen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar